8. heinäkuuta 2008

Onnea...

... on:

1. Ystävät. Eilen neulottiin ja puhuttiin ja oltiin puheen aiheena :) Eli Johanna, Taija ja minä neuloimme Keuruun Kamanassa. Aika hupsahti nopeasti ja pari mummolaumaa kävi oikein ihmettelemässä meitä:"Kumma paikka tämä Keuruu kun täällä oikein neulotaan!" Yritimme kyllä selittää, että nykyisin neulontaporukoita kokoontuu ympäri maata. Ensimmäisiltä mummoilta ei tullut kysyttyä mistä he olivat, mutta toinen porukka oli Alavudelta. Muutama harmitteli kun ei ollut tajunnut ottaa kutomuksia mukaan...

2. Kirjat. Tuli taas vaihteeksi tilaus Book Depositorystä..... Yksi kirja vielä puuttuu, mutta olen sukeltanut jo tuntikausiksi The Twisted Sisters Sock Workbook:n lumoihin. Värjäystä, värjättyjen kehräystä ja niistä sitten sukkia. Lumoavaa.

3. Värit. Edellisen innoittama olen epätoivoisesti yrittänyt kuvata Pikin oikeaa väriä. Taatusti yksi maailman hankalimmista hommista. Auringossa:

Pikinväri1

4. Ulla. Täynnä kaikkea ihanaa.... Kiitos. Nyt pitäisi vaan alkaa arpomaan, että mitä neuloo ensin...

5. Ravelry. Olenhan minä siellä roikkunut jo ikuisuuden ja listannut sinne aika paljon projekteja. Tänä aamuna laitoin sinne kirjani (ja päivitin tuon sivussa olevan kirjahyllyn - siinä on paljon muiden käsityöalojen kirjoja joita ei Ravelrysta löydy) ja tajunta räjähti. Sinnehän voisi luetteloida lehdetkin! Ja PDF:t (ainakin joskus tulevaisuudessa). Ja puikkotaulukonkin voisi päivittää. Ja langat! Heh, saiskohan toisen kesäloman ekan perään?

edit: 6. Kiitos Wiiks! Minä olen tylsä, kaikki täällä pyörähtävät, olkaa hyvät!

brillante