28. marraskuuta 2008

Tätä

Eilinen oli piiiitkä päivä, joten bloggaaminenkin jäi väliin. Ensin normaali työpäivä, sitten viimeinen kansalaisopisto ja vielä lopuksi jatko-opiskelumessut (edustin lukiota). Kansalaisopiston ihmiset ovat muuten vissiin kuunnelleet kissajuttujani tarkkaan - kumpikin ryhmä lahjoi suklaalla, ei kukilla. Viimeksihän riiviöt tuhosivat kukkia hamutessaan yhden maljakon ja yhdellä kerralla Piki sai parafiiniöljyä syötyään koristenarut.

Mutta SKY:ni muisti minua eilen. Rober Irwinin kirja Täydellinen ruumis. Minulle ihan uusi tuttavuus, kunhan vaan joskus olisi aikaa lukea.... Kynttilöitä ja suklaata. SKYni jo laittoi spostia, että oli vahingossa lähettänyt chilisuklaata kun piti syödä se itse ja laittaa minulle sinivalkoista. Mutta onneksi tuo ei sisällä ihan mahdottomia määriä chiliä, kyllä se varmasti suklaan tuskassa maittaa ;) SKYlläni on muuten ihan taatusti kissa tai enemmänkin. Tuota korttia (itse tehty, juuri minun tyyliseni simppeli, ei kimalteleva) nimittäin haisteltiin oikein urakalla, hartaasti ja pitkään. Kiitos!!!

Kamun vauva ei vieläkään ole suostunut syntymään. Nyt on kuulemma maanantai se päivä jolloin se synnytetään, tahtoi tai ei. Eli minä pääsen sitten kokeilemaan lapsiperhe-eloa hetkeksi esikoisen kanssa.

Käsityöt etenevät tuskaisen hitaasti. Huivi on nyt viimeisen Center Chartin puolessa välissä enkä vieläkään tiedä riittääkö lanka reunukseen.... Kehrännyt en ole aikoihin. En ole edes aloittanut mallineuleen testausta säärystimiin - sääkin tosin lämpeni, eli niillä ei ole ihan hätä. Ompelukoneen olen harkinnut kaivavani esille - yksi salainen idea pyörii päässä. Joulukortit.... Älkää edes kysykö. Joululahjat - ei taida tänä vuonna tulla itsetehtyjä.

Teetä, suklaata, joulutorttuja, sohva, neule ja kissat. Jospas pysyisi pari tuntia vielä hereillä.... Tänä aamuna herätessäni muuten Indy nukkui tyynyni vieressä, eli olimme poski poskea vasten - eka kerta.