25. syyskuuta 2010

Kiitos

Kiitos kommenteista! Piki on vaan niin suloinen, se on oikea sylikissa, eikä mulla ole koskaan aiemmin ollut sellaista. Indykin on suloinen, omalla jäyhällä tavallaan.

Kiitos myös ystäville. Oon tällä viikolla saanut (s)postissa kaikenlaista pientä, tärkeää, kaunista ja kivaa. Minua on kuunneltu ja jaksettu, vaikka välillä taidan vaan ruikuttaa...

Postissa tuli myös synttärilahja. Joo, synttärit olivat tammikuussa, mutta ei sillä niin väliä ;) Tän kamun kanssa meille käy puolin ja toisin näin aika usein. Ja tämä lahja on niin mielettömän upea ja minun näköiseni, että vau!


Kaveri on siis itse tehnyt nämä, hopeasta. Kevyet kuin uni, ja jotenkin niin ihanan selkeät, yksinkertaiset, niin minua. Kaulakorua en osaa käyttää kuin juhlissa, koska mulla on aina nahkanauhassa ne perusroippeet roikkumassa kaulassa (rukki, aurinko, kissa ja Eiffel-torni). Mutta käsikoru ja korvikset ovat olleet heti käytössä. Tykkään aivan mahdottomasti!