17. toukokuuta 2009

Ennätys

Tämän blogin kaikkien aikojen ennätysmäisin kuvapläjäys, s'il vous plaît.
Tapahtuma paikka Röykkälä, Leivonmäki. Aika la-su.

Minä olin (raskaasta viikosta johtuen) paikalla viimeisenä, eli vasta su-aamuna. Tällainen näkymä (yllä) minua kohtasi. Vaikea arvata mitä rouvat (kanssa KipAkkalaiset) olivat touhunneet...

Tilan päärakennus. 

Ihana vanha tupa jostain 1800-1900 lukujen vaihteesta.


Tilan pomo, Tomppa.

Taljoja - mielettömän villaisia, ihania.

Villahuone.

Auringon leikkiä villoissa.

"Iiiiih, ne on niiin ihania, voi tule, rapsutetaan, hellanlettas-duudelis....!"

Uuhi. Korvamerkki alapuolella korvaa.

Söpöläisiä muuten vaan.

Vielä kerran kun ovat niin söpöläisiä.

Ja vielä kerran.

Sitten töihin. Tätä vartenhan tänne tultiin, huovuttamaan.

Kätevät kädet. 

Isojakin töitä.

Ja monimuotoisia.

Ja monella tavalla.

Inspiraatiota luonnosta. Ja tilan avulias 9-vuotias tytär antoi meille ehdotuksia, värivaihtoehtoja, nimitarjouksia.

Yleisöäkin oli. Maailman kiltein koira, Tessu.

Ja sukkelan puoleinen kissa, Santtu.

Kikkaroita.

Ja koko valmis valikoima näyttelyssä. Arvatkaas mitkä ovat minun? Jotenkin, taas kerran, niiiiiiin minua.