30. syyskuuta 2009

Syksy

Nyt, se mitä olen unohtanut täysin. Vastauksia kommentteihin lähiajoilta. Ensiksi kiitokset kaikille!

Piki kiittää kaikkia pukukommenteista. Vielä ei ole niin kamalan kylmä, eikä uloskaan ole paljoa pyritty (osa syynä varmaan se, että emäntä kotiutuu töistä vasta viiden tienoolla), joten puku on säilötty odottamaan parempia käyttösäitä. Ja kyllä Pirle, Piki ja Indy ovat ruumiin muodoltaa mallia "piiiitkä, luihu poika". Ne mahtuvat esim. Hilman kotona soffan alle, vaikka Hilma, saman painoinen, ei mahdu. Mutta Hilma onkin mallia "peruna on pyöreä" ;) Indy on lihaksikas iso poika (viime mittaus 5,2 kg), mutta PikiPikkuisella on kyljet vähän kuopalla. Mutta siis pitkä selkä.

Villikissa, en tiedä langoista uimisesta (neulojan unelma?), mutta tiedän, että jos/kun vanhana olen dementoitunut, minut voi todennäköisesti pitää tyytyväisenä ja iloisena työntämällä käden ulottuville laadukkaita lankoja :)

Retriitti oli tosiaankin nautinnollinen - olen tällä viikolla töissäkin ollut tosi hyvällä tuulella, nauranut paljon ja selvästi yhä edelleen levittänyt ympäristöönkin (ehkä?) retriitin autuutta. Pirlelle: en testannut Ladybugia (rukki), koska sen ulkonäkö ei miellytä yhtään. Gemiä taas olen kokeillut aiemmin. Ja Majacraftiinhan minä nyt sitten päädyinkin... Odottavan aika vain on pitkä!


Tässä retriitin aikaan saannos (tai kertasin eilen). 106 grammaa Wollinchenilta tilattua Corriedalea, jossa on mukana hitunen merinoa. Värin (värjäyksen) nimi on erittäin osuvasti Autumn colours! Tykkään ihan älyttömästi ja haluan tästä sukat! Tosin on sen verran ohutta lankaa, että jos olen järkevä, teen hanskat.

Seinäjoki lähestyy! Toisaalta jännittää, toisaalta tiedän nauttivani. En ole ainakaan kuullut, että Tampereelle olisi suunnitteilla vastaavaa, tosin Kaisa on kehottanut useasti muita kaupunkeja "ryöstämään" idean ;) Itse olen taatusti Tampereellakin, on kaikenlaisia suunnitelmia, mutta niistä enemmän sitten lähempänä...