6. elokuuta 2010

Loota

Halvat on huvit. Laatikot on ihan huippua, ja tämä jo yli vuoden vanha laatikko on emännästäkin oikein hieno, koska sen tukeva materiaali ei yllytä Indyä tilataiteeseen revin-hampain-roiskien -tekniikalla. Laatikoilla ja paperikasseilla muuten AINA leikitään tässä järjestyksessä. Piki on laatikossa/kassissa ja Indy hyökkäilee.






Normaalisti tämä laatikko sisältää karstamyllyn ja on piilotettu työhuoneen uumeniin, mutta kun olen yrittänyt karstailla muutaman vuoden takaisia merinoja. Ne villat ovat ajalta, jolloin olin kohtuullisen aloitteleva kehrääjä enkä ymmärtänyt kauheasti villojen päälle. Nyt en niin huopuneita huolisi, vaan pistäisi kommenttia värjääjälle. Hyvä laatuinen villa kehräytyy liki itsestään, huopunut on kauheaa repimistä.

Kiitos viime aikojen kommenteista. Joo, töissä olen tällä viikolla jo käynyt. Yrittänyt väsätä lukkareita, mutta se ei oikein onnistunut ennen kuin tänään - ja sitten kävikin taas oho hups! Kello oli viisi kun tajusin lähteä pois. Mutta olen myös kaivanut oikeat kirjat ja mapit esille, tehnyt yhden itsenäisen suorituksen paketin, tarkistanut kesäkuussa mulle tehtyjä kokeita (uusinnat ja vähän muutakin), hoidellut koulun kirjastoa. Koululla on ollut ihanan rauhallista, mutta tukalan kuuma.