4. lokakuuta 2008

Päätetty

Päätös 1. Minä lopetan stressaamisen asioista joihin en voi vaikuttaa. Tai ainakin lopetan niiden ajattelemisen kaiken aikaa. Torstai ja perjantai olivatkin ihanan tavallisia, rentoja päiviä.

Päätös 2. Soudettu ja huovattu. Heitetty kolikkoa useamman kerran. Lähden Seinäjoelle. Te neuvoitte lepäämään, mutta tuo ykköskohta auttoi jo väsymykseen ja minä kaipaan ihanaa aikuis-neuleseuraa, ihmisiä jotka eivät liity työhön (vaikka sielläkin on ihan mukavaa). Ja ensi lauantai vielä onneksi muuttui vapaapäiväksi, kun sukulaistäti ei juhli 80-vuotispäiviään koska hänelle asennettiin tahdistin.

Päätös 3. Seinäjoella ostan just sitä mitä huvittaa, enkä stressaa rahan menoa!

Joo, taas se lähtee ja jättää meidät. Antoi kyllä herkkuruokaa (ja ryöstin loimulohta sen selän takana....) ja nukuin yön sen kaulalla ja olkapäällä. Tosin se aina ruikuttaa, että pitäis nukkua sillä kipeällä vasemmalla olkapäällä/kädellä, mutta kun se oikea on mun paikka! Kehräsin kamalan paljon ja kovaäänisesti, että se varmasti sai hyvää unimusiikkia. Indy? No, se oli jossain, varmaan työhuoneen tuolilla tai saunassa. Toivottavasti tuo emäntä vielä muistaa ladata kissatv:n ennen lähtöään ;)

Ps. Ei kukaan tietäisi mihin olen laittanut/hukannut Shettikseni? Viimeksi, oletettavasti nähty 6.9. Mikkelissä käydessä ja luultavasti sen jälkeen maanantaina Keuruullakin? Ei löydy mistään. Ja ihan takuuvarmasti, jos kehrään uudet langat ja alan neuloa uutta, se vanha löytyy kun olen puolessa välissä (ei enää viitsi purkaa) neulomassa uutta...